Електротрайк iBike X1 Електротрицикл 800W

В наявності
0
Модель: 852
Артикул: 1770084894
53550грн.
Знайшли дешевше?
Скорочений опис
Електротрайк iBike X1 800W Електротрайк iBike X1 800W(60V 20A) Цей трицикл в червоному та сірому кольорі. Це Електротрицикл¦Високої якості, здатний задовольнити всі Ваші потреби. Електротрайк оснащений потужним для ці... Читати далі...

Електротрайк iBike X1 800W

Електротрайк iBike X1 800W(60V 20A)

Цей трицикл в червоному та сірому кольорі.

Це Електротрицикл¦Високої якості, здатний задовольнити всі Ваші потреби. Електротрайк оснащений потужним для цієї техніки 800 W ватним двигуном, який упевнено впорається із поставленими завданнями.

Привід від двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, що передають момент на задню провідну вісь електротрайка. Це зумовлює високу експлуатаційну надійність елемента і, звичайно ж, виключає наявність приводних зірок, ланцюгів і всього того, що на такій техніці дуже швидко зношується. З урахуванням ваги самої моделі і навіть дозволеного навантаження 215-220 кг. Шестерний редуктор + приводні півосі - просте і дуже надійне рішення, що не вимагає частого регулювання, очищення та заміни деталей. Єдина увага іноді потрібно приділяти заміні трансмісійної олії в редукторі або залити після придбання якісніший варіант із числа іменитих і таким чином збільшити інтервал заміни.

Світлотехніка задня LED задні ліхтарі
Світлотехніка передня LED-фара головного світла
Тип батареї Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин. Виготовляється за технологією використання гелеподібного електроліту та рекомендований для техніки на електричній тязі. Електроліт у згущеному стані, завдяки чому батарея більш стійка до температурного впливу та глибоких розрядів. Цей тип АКБ відрізняється підвищеною кількістю циклів заряду-розряду: понад 400 при DOD (глибині розряду) 80%. Пластини тягового акумулятора мають щільніший активний матеріал, завдяки чому вони стійкі до глибоких розрядів і не втрачають ємність.
Тип панелі приладів ЖК панель приладів
КПП Трирежимний модулятор швидкості руху + окремий режим заднього ходу Режим "1" – максимально економічна їзда з пролонгацією ступеня заряду батареї (максимальний запас ходу); Режим "2" – стандартний режим руху у будь-яких дорожніх умовах; Режим "3" - потужний режим руху - максимальна тяга, динаміка та прискорення
Тип приводу Привід електродвигуна двигуна організований через понижуючий редуктор шестерного типу з двома півосями нерівної довжини, що передають момент на задню провідну вісь електротрайка.
Задній гальмівний механізм Барабанний з механічним ножним приводом
Підвіска задня Залежна підвіска на паралельних важелях із пружинно-гідравлічними амортизаторами
Телескопічна вилка з гідравлічними амортизаторами.
Передні гальмівні механізми Дискові гальма
Колісні диски Легкосплавний алюмінієвий
Вантажопідйомність, кг до 220
Розмір шин передні/задні Передня шина 3.00-10, задні шини 3.00-10

Написати відгук

Увага: HTML розмітка не підтримується. Використовуйте звичайний текст.